پیام شهردار و شورای شهر شاهین شهر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

شهردار، رؤسای شوراهای اسلامی شهر، شهرستان و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت هفته پدافند غیر عامل طی پیامی این روز را گرامی داشتند. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از واحد روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهین شهر، متن پیام بدین شرح است: پدافند غیرعامل یک […]

شهردار، رؤسای شوراهای اسلامی شهر، شهرستان و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت هفته پدافند غیر عامل طی پیامی این روز را گرامی داشتند.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از واحد روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهین شهر، متن پیام بدین شرح است:
پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه ، نه برای یک مقطع خاصی. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بدون شک پدافند غیرعامل یکی از پایدارترین روش هایی است که بسترهای مصون‌سازی ، امنیت و کاهش آسیب‌پذیری را در جامعه فراهم می‌سازد.
پدافند غیرعامل مطابق با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد تا کشور را از تمامی تهدیدات دشمن که امروز به شکل‌های نوین و پیچیده مطرح است، خنثی نماید.

بدین وسیله ضمن گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل با شعار ” ایران پایدار به وسعت ایران به بلندای امید – پدافند غیر عامل دفاع همه جانبه در برابر جنگ ترکیبی ” ، توفیق روزافزون همگان در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ سازی در راستای ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل در بین آحاد جامعه را از خداوند متعال خواستاریم .