پیام مدیریت شهری خوانسار به مناسبت آغاز دهه فجر

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “ّبلدیه انلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار،  مدیریت شهری به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر طی پیامی این ایام را گرامی داشتند. متن پیام به شرح زیر است: دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “ّبلدیه انلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار،  مدیریت شهری به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر طی پیامی این ایام را گرامی داشتند. متن پیام به شرح زیر است:

دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان یادآور شد که می‌توان با سلاح ایمان به جنگ کفر رفت و خون را بر شمشیر پیروز کرد؛ همان‌گونه که قیام کربلا این اصل را پایه گذارد و آموزه‌ای برای شیعیان و حق‌طلبان عالم شد به‌حق دهه فجر یادآور مجاهدت‌هایی است که امام عظیم‌الشأن، خمینی کبیر، صورت داد تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته‌اش است، به دست آورد. این است دلیل بیان روشن رهبر معظم انقلاب که فرمود: این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست.

اینجانبان ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به عموم ملت ایران و اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی شهر خوانسار، سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و فرامین حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

✍️محسن جاپلقی سرپرست شهرداری خوانسار
✍️اعضای شورای اسلامی شهر خوانسار
✍️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار