پیش‌بینی توزیع ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۰/تولید نیاز آسفالت شهر قم در کارخانه امیرکبیر شهرداری

شهرداران آنلاین/سید ابوالفضل میریک امامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه شهرداری در حوزه توزیع آسفالت شوارع در چند سال گذشته اظهار داشت: اهتمام شهرداری در بهسازی شوارع و آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه داد. مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم عملکرد سازمان را در سال ۹۹ مورد ارزیابی قرارداد […]

شهرداران آنلاین/سید ابوالفضل میریک امامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه شهرداری در حوزه توزیع آسفالت شوارع در چند سال گذشته اظهار داشت: اهتمام شهرداری در بهسازی شوارع و آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه داد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم عملکرد سازمان را در سال ۹۹ مورد ارزیابی قرارداد و افزود: در سال گذشته میزان آسفالت پیش‌بینی‌شده عددی بالغ‌بر ۲۰۰ هزار تن بود؛ درحالی‌که تا پایان سال بیش از ۲۳۰ هزار تن آسفالت در سطح شوارع و معابر شهر قم توزیع شد.

میریک امامی، پیش‌بینی سازمان برای سال ۱۴۰۰ را نیز ۲۰۰ هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: بخش اعظم قیر موردنیاز سال ۱۴۰۰ در روزهای پایانی خریداری‌شده و امیدواریم تا پایان سال بیش از هدف‌گذاری آسفالت‌ریزی در شوارع داشته باشیم.

وی با اشاره به نیاز شهر قم به آسفالت، بر تولید آن در شهر قم تأکید کرد و گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی دو کارخانه با ظرفیت‌های ۲۲۰ تن و ۱۶۰ تن در مجموعه آسفالت امیرکبیر، نیاز شهر در داخل تأمین‌شده و آسفالت آن در سال گذشته در مجموعه شهرداری قم و شهرداری قنوات و کهک مورداستفاده قرارگرفته است.**