پیشتازی شهرداری رفسنجان در تولید آسفالت رنگی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از تولید و اجرای آسفالت رنگی برای نخستین‌بار در استان کرمان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سعید قندی اظهار کرد: برای نخستین‌بار در رفسنجان و استان کرمان طرح آسفالت رنگی در پارک بانوان شماره دو توسط شهرداری اجرا شد و به‌زودی در نقاط مختلف شهر ادامه خواهد […]

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از تولید و اجرای آسفالت رنگی برای نخستین‌بار در استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سعید قندی اظهار کرد: برای نخستین‌بار در رفسنجان و استان کرمان طرح آسفالت رنگی در پارک بانوان شماره دو توسط شهرداری اجرا شد و به‌زودی در نقاط مختلف شهر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهداف اجرای آسفالت رنگی در پارک بانوان، افزود: ایجاد فضایی متفاوت در پارک بانوان، افزایش جذابیت و زیبایی آن و ایجاد حس شادابی و نشاط برای شهروندان ازجمله اهداف اصلی اجرای آسفالت رنگی است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با بیان اینکه عملیات اجرایی آسفالت‌های رنگی نسبت به پازل‌ها، بلوک‌فرش‌ها و موزاییک‌های رنگی سرعت بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: مقاومت در برابر سرما و گرما، نداشتن حساسیت دمایی و دارا بودن خاصیت ارتجاعی که سهولت در عبورومرور برای کودکان و شهروندان را به همراه دارد، از دیگر مزایای آسفالت‌های رنگی است.

قندی با اشاره به فرآیند تولید آسفالت رنگی، تصریح کرد: این نوع آسفالت از پیگ‌منت رنگی قرمز، سنگ دانه و قیر تشکیل شده است که در کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان تولید می‌شود و در محل اجرا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: نحوه پخش و اجرای آسفالت رنگی همانند آسفالت معمولی است و همان مراحل از سوی اکیپ‌های اجرایی سازمان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: این اقدام براساس تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه‌ها در اجرای طرح‌هایی که قابلیت آن را دارد، انجام شده است.

منبع خبر