پیشرفت ۳۰ درصدی پل پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

شهردار بندرعباس گفت: پل پیامبر اعظم (ص) بلوار شهید رجایی بندرعباس ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. مهدی نوبانی صبح امروز (پنجم دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: توسعه زیر ساخت های شهری و خدمات رسانی بهینه به شهروندان یکی از مهمترین شاخصه های ارتقاء کیفیت زندگی شهری است. وی بیان کرد: احداث این پل در کاهش […]

شهردار بندرعباس گفت: پل پیامبر اعظم (ص) بلوار شهید رجایی بندرعباس ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مهدی نوبانی صبح امروز (پنجم دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: توسعه زیر ساخت های شهری و خدمات رسانی بهینه به شهروندان یکی از مهمترین شاخصه های ارتقاء کیفیت زندگی شهری است.
وی بیان کرد: احداث این پل در کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در شهر نقش بسزایی دارد.
نوبانی خاطرنشان کرد: پل پیامبر اعظم (ص)، بلوار شهید رجایی را به آزاد راه شهید رجایی متصل می کند که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی سنگین بلوارهای منتهی به غرب شهر بندرعباس دارد و تردد کارکنان صنایع غرب بندرعباس تسهیل می شود.
شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای این پروژه ۱۸ ماه به طول می انجامد، عنوان کرد: این سازه دارای ۱۲ دهنه و حجم بتن ریزی ۹ هزار و ۸۰۰ متر مکعب و ۲۵۲ تن آهن آلات برای ساخت این پل استفاده می شود.
نوبانی اظهار کرد: اعتبار این پروژه ۱۱۰ میلیارد تومان است و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی در پایان گفت: با همراهی و همکاری دیگر دستگاه ها و سازمان های مربوطه می توان شاهد عمران، آبادانی و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم.

منبع خبر