پیگیری مطالبات شهرداری‌ها و دهیاری‌های گلپایگان و خوانسار

به منظور پیگیری موضوعات و مطالبات شهرداری‌ها و دهیاری‌های دو شهرستان گلپایگان و خوانسار جلسه مشترکی با وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام شد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار با احمد وحیدی، وزیر کشور، دیدار و گفتگو کرد. در این […]

به منظور پیگیری موضوعات و مطالبات شهرداری‌ها و دهیاری‌های دو شهرستان گلپایگان و خوانسار جلسه مشترکی با وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام شد.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار با احمد وحیدی، وزیر کشور، دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که با حضور مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، دکتر سلیمی، رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دکتر احمدی، قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس برگزار شد، موضوعات و نیازهای شهرداری‌ها و دهیاری‌های دو شهرستان گلپایگان و خوانسار مطرح و بررسی شد.

در این جلسه، آقایان دکتر عسگریان، فرماندار گلپایگان، مهندس توسلی، معاون فرماندار و سرپرست بخشداری خوانسار، مهندس فخری‌زاده، معاون عمرانی فرمانداری گلپایگان، خامسی، بخشدار گلپایگان، مهندس شکرزاده، شهردار گلپایگان، احمدی، شهردار خوانسار، مهندس محمودی، شهردار گلشهر، مهندس علی‌محمدی، شهردار گوگد و مهندس دستمزد، شهردار شهر ویست نیز حضور داشتند و به بیان مسائل مربوطه در دو شهرستان پرداختند.
پس از بیان مشکلات از سوی مسئولین شهرستان، دستورات لازم از وزیر کشور برای رفع برخی مشکلات اخذ گردید و از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز قول مساعدت و همکاری داده‌شد.