چند دلیل عقب ماندن پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید چمران شهر اهواز

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهید چمران حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: به دلایل مختلف از برنامه عقب هستیم. عباس دغاغله در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تقاطع غیر همسطح شهید چمران اهواز اظهار کرد: روند کار در این پروژه […]

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهید چمران حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: به دلایل مختلف از برنامه عقب هستیم.

عباس دغاغله در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تقاطع غیر همسطح شهید چمران اهواز اظهار کرد: روند کار در این پروژه در حال انجام است اما به دلایل مختلف از جمله تامین نشدن نقدینگی و مشکلات پیش‌بینی نشده مانند خطوط فاضلاب، از برنامه عقب هستیم.

وی با بیان اینکه قرار بود اواخر امسال این پروژه تکمیل شود، افزود: به جد در حال کار هستیم تا موانع را پشت سربگذاریم تا زمان از دست رفته را با فعالیت دو شیفته جبران کنیم. در حال حاضر این پروژه حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز در خصوص پیش‌بینی شهردار اهواز مبنی بر بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران در تیرماه سال آینده، گفت: این گفته، کمی خوشبینانه بوده است اما در صورت تامین منابع مالی می‌توان کار را در زمان مناسبی به اتمام رساند.

منبع خبر