چهل مربی ورزشی در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل فعالیت می‌کنند

مدیر ورزش سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل از فعالیت ۴۰ مربی ورزشی در این سازمان خبر داد. محمد پور پناهی ۱۵ مرداد در بازدید از تمرینات تیم فوتبال سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل با اعلام این خبر افزود:  این سازمان آماده حمایت از هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها است. وی یکی از رسالت‌های مهم […]

مدیر ورزش سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل از فعالیت ۴۰ مربی ورزشی در این سازمان خبر داد.

محمد پور پناهی ۱۵ مرداد در بازدید از تمرینات تیم فوتبال سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل با اعلام این خبر افزود:  این سازمان آماده حمایت از هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها است.

وی یکی از رسالت‌های مهم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی را حمایت از ورزش و ورزشکاران در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و کشف استعدادها و نخبگان ورزش برشمرد و اظهار کرد: در این راستا حمایت‌های ویژه از هیئت‌های ورزشی در برگزاری رویدادهای ورزشی از سوی سازمان انجام شده که این حمایت‌ها همچنان تداوم دارد.

پورپناهی افزود: قطعاً قشر ورزشکار در صورت حمایت می‌تواند در میادین مهم استانی و کشوری بدرخشد لذا ما مصمم به حمایت از تمامی ورزشکاران و مربیان در برگزاری برنامه‌ها و اعزام تیم به مسابقات مختلف هستیم.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تمرکز بر روی سنین پایه در ورزش را نتیجه‌بخش تلقی کرد و گفت: به‌رغم حمایت از ورزشکاران در سنین مختلف برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای پرورش و حمایت سنین پایه داریم که در آینده شاهد افتخارآفرینی این ورزشکاران مستعد خواهیم بود.

پورپناهی در خصوص اقدامات انجام شده در سال گذشته نیز بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ توانستیم برای اولین‌بار مسابقات جام قهرمانی فوتبال را در رده‌های پایه برگزار کنیم همچنین مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری، مسابقات قهرمانی ووشو، همایش اسکیت، فستیوال بازی‌های زمستانی و فستیوال ورزش خانواده جزو برنامه‌هایی است که در ۶ماهه دوم سال گذشته و برای اولین‌بار در سازمان برگزار شد.

این مسئول ورزشی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۴۰ مربی ورزشی در قالب کلاس‌های مختلف در بخش آقایان و بانوان در حال مربیگری رشته‌های مختلف هستند، به فعال‌سازی مجدد ۱۲ ایستگاه تندرستی در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که باعث گرایش و ایجاد انگیزه عموم شهروندان به ورزش و تحرک می‌شود دردسترس‌بودن و نزدیک بودن به اماکن ورزشی مسقف و روباز است که در قالب این ایستگاه‌ها خوشبختانه خیل کثیری از مردم اردبیل در برنامه‌های نرمش صبحگاهی مشارکت مستمر دارند.

مدیر ورزش شهرداری اردبیل گفت: در حال حاضر مدارس فوتبال، والیبال، آمادگی جسمانی و اسکیت در رده‌های سنی مختلف در سازمان دایر است که در آینده با رایزنی و تأمین اعتبار لازم هم تعداد مربیان و هم تنوع رشته‌ها بیشتر خواهد شد.

وی به زیرساخت‌های ورزشی ایجاد شده در پارک بانوان اردبیل اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی مدرسه اسکیت همگانی، ایجاد زیرساخت‌های والیبال، بسکتبال، اسکیت و ترامپولین از جمله اقداماتی است که در جهت ارتقای سطح سلامت و نشاط بانوان اردبیل انجام شده است.

منبع خبر