کارخانه تولید آسفالت شهرداری مشگین‌شهر به سوخت پاک تجهیز شد

شهردار مشگین‌شهر گفت: پس سال‌ها وقفه کارخانه تولید آسفالت شهرداری با صرف هفت میلیارد ریال از منابع و اعتبارات شهرداری به سوخت پاک و سایر امکانات تجهیز شد. علی مسیب‌زاده روز یکشنبه در بازدید از فرایند تولید آسفالت مشگین شهر اظهار کرد: با هدف کاهش آلایندگی و رعایت اصول و ضوابط زیست محیطی و با […]

شهردار مشگین‌شهر گفت: پس سال‌ها وقفه کارخانه تولید آسفالت شهرداری با صرف هفت میلیارد ریال از منابع و اعتبارات شهرداری به سوخت پاک و سایر امکانات تجهیز شد.

علی مسیب‌زاده روز یکشنبه در بازدید از فرایند تولید آسفالت مشگین شهر اظهار کرد: با هدف کاهش آلایندگی و رعایت اصول و ضوابط زیست محیطی و با تلاش عوامل زحمتکش شهرداری سوخت گاز جایگزین سوخت مازوت در این کارخانه شد.

وی خاطر نشان کرد: قیر مورد نیاز برای آسفالت معابر شهری و محلات هدف خریداری شده و با برنامه‌ریزی و رعایت ضوابط فنی نسبت به آسفالت ریزی در سطح شهر اقدام می‌شود.

وی همچنین در زمینه مشکلات آب‌های سطحی و زراعی نیز گفت: مطالعات جمع‌آوری آب‌های سطحی توسط مشاور انجام و بروزرسانی و به سازمان شهرداری‌ها ارسال شده است که نیاز به مساعدت نماینده برای اخذ دستور و تخصیص اعتبار از رئیس سازمان شهرداری‌ها دارد.

کارخانه تولید آسفالت شهرداری مشگین‌شهر به سوخت پاک تجهیز شد

او همچنین ترافیک را یکی از مشکلات فعلی مشگین‌شهر دانست و افزود: با مساعدت نماینده و از طریق رئیس سازمان بازآفرینی شهری کشور می‌توان خیابان آیت را تملک و بازگشایی کرده و به کاهش بار ترافیک شهر کمک کرد.

مشگین‌شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قراردارد.

منبع خبر