کاشت سروهای کهنسال و رونمایی از تندیس جشنواره شهید باکری در تپه نورالشهدا منطقه۱۳ تهران

در چهارمین روز از برگزاری جشنواره شهید باکری در منطقه ۱۳ و به مناسبت هفته منابع طبیعی،  گودرزی رییس سازمان بازرسی و مقدم رییس حراست کل شهرداری تهران با همراهی محمدهادی علی احمدی ،شهردار منطقه ۱۳، با حضور در مقبره‌الشهدای منطقه ضمن غبارروبی مقبره‌الشهدا به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند. همچنین مسئولان حاضر […]

در چهارمین روز از برگزاری جشنواره شهید باکری در منطقه ۱۳ و به مناسبت هفته منابع طبیعی،  گودرزی رییس سازمان بازرسی و مقدم رییس حراست کل شهرداری تهران با همراهی محمدهادی علی احمدی ،شهردار منطقه ۱۳، با حضور در مقبره‌الشهدای منطقه ضمن غبارروبی مقبره‌الشهدا به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

همچنین مسئولان حاضر در مراسم، به مناسبت هفته منابع طبیعی با کاشت پنج سرو کهنسال از نوع سد روس و چهل نهال زبان گنجشگ از گونه گیاهان گلدار به یاد شهدای گمنام شهر تهران در جوار مقبره‌الشهدا گمنام منطقه ۱۳، یاد رشادت‌های این شهدا را گرامی داشتند.

در حاشیه این جشنواره، ایستگاه‌های محیط زیست، پسماند، فضای سبز، سامانه مدیریت شهری ١٣٧، سلامت، یادواره شهدا میزبان مراجعه کنندگان بود و خدمات مختلف فرهنگی اجتماعی و شهری ارائه می‌کرد.

در ادامه مسئولان از ایستگاه‌های مذکور بازدید و تندیس مقبره جشنواره شهید باکری الشهدای گمنام را رونمایی کردند.

منبع خبر