کاشت نهال “برهان گلی” در بلوارهای منطقه چهار شهرداری اهواز

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهاراهواز  اسماعیل عالیپورمدیر منطقه گفت:به منظور بهبود وضعیت فضای سبز و ایجاد گونه های متنوع گیاهی عملیات کاشت نهال برهان در سطح پارک ها و معابر درحال اجرا می باشد. درخت برهان گلی به دلیل سبزی همیشگی، سایه اندازی […]

کاشت نهال “برهان گلی” در بلوارهای منطقه چهار شهرداری اهواز

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهاراهواز  اسماعیل عالیپورمدیر منطقه گفت:به منظور بهبود وضعیت فضای سبز و ایجاد گونه های متنوع گیاهی عملیات کاشت نهال برهان در سطح پارک ها و معابر درحال اجرا می باشد.
درخت برهان گلی به دلیل سبزی همیشگی، سایه اندازی و گل های زیبایی که دارد می تواند باعث ارتقاء زیبایی های بصری و زیباسازی مناظر شهری گردد.
وی افزود : واحد فضای سبز شهرداری منطقه ۴ در چند روز گذشته نهال برهان گلی ویژه پارک ها و بلوارهای این منطقه در حال غرس این نهال ها می باشد. این نهال ها عمدتا در بلوارها غرس گردیده و از روزهای آینده کاشت آن در پارکهای محله ایی نیز ادامه خواهد شد.
برهان گلی درختى است به بلندى پنج تا پانزده متر بدون خار و داراى سایه انداز چتری به همراه گلهای سفید،زرد و سرخ که بومى مناطق گرمسیر استوایى است.