کاشت ۸ هزار متر مربع نشاء گل های فصلی و زینتی در منطقه هشت کرج

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج، از کاشت ۸ هزار مترمربع نشاء از گونه های مختلف گل های فصلی و زینتی در میدان ها، بوستان ها، رمپ ها، لوپ پل ها، لچکی ها و بلوارهای سطح منطقه خبر داد. غلامرضا رضوانی با تأکید بر اهمیت کاشت نشاهای رنگارنگ فصلی در ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز شهری […]

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج، از کاشت ۸ هزار مترمربع نشاء از گونه های مختلف گل های فصلی و زینتی در میدان ها، بوستان ها، رمپ ها، لوپ پل ها، لچکی ها و بلوارهای سطح منطقه خبر داد.
غلامرضا رضوانی با تأکید بر اهمیت کاشت نشاهای رنگارنگ فصلی در ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز شهری گفت: هم زمان با فصل پاییز و به منظور توسعه، تنوع و بازپیرایی فضای سبز، انواع گل های فصلی در سطح عرصه های سبز منطقه کاشته شده است.
رضوانی گفت: این منطقه ضمن بازبینی و طراحی جدید قطعات با کاشت گونه های سازگار با شرایط محیطی خاک، منابع آبی، در ایجاد طراوت، شادابی، جذابیت های بصری و چشم نواز شهری، اقدامات مؤثری را انجام داده است.
وی هدف از کاشت گل های فصلی را بهبود منظر شهری و ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان دانست و تصریح کرد: شهرداری تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا شهروندان شاهد شهری زیبا با میدان ها و پارک های گل کاری شده باشند.

منبع خبر