کاهش تصادفات در منطقه ۱۹ تهران با اجرای اقدامات ترافیکی

شهردار منطقه ۱۹ تهران در مراسم تقدیر از همکاران پلیس راهور بر کاهش تصادفات در مقایسه با سال گذشته در این منطقه با اجرای اقدامات ترافیکی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در مراسمی که با حضور سرکلانتر پهنه جنوب، رئیس پلیس منطقه ۱۹ راهور، رئیس پلیس منطقه ۲۶ راهور، رئیس مهندسی […]

شهردار منطقه ۱۹ تهران در مراسم تقدیر از همکاران پلیس راهور بر کاهش تصادفات در مقایسه با سال گذشته در این منطقه با اجرای اقدامات ترافیکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در مراسمی که با حضور سرکلانتر پهنه جنوب، رئیس پلیس منطقه ۱۹ راهور، رئیس پلیس منطقه ۲۶ راهور، رئیس مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، رئیس تصادفات پلیس راهوار تهران بزرگ، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه و مدیران شهری همراه بود، تورج فرهادی ضمن عرض خداقوت و تبریک هفته نیروی انتظامی به همکاران پرتلاش راهور منطقه گفت: زحمات شما عزیزان مایه امنیت و آرامش شهروندان است و قدردان تلاش های شبانه روزیتان در تامین نظم در شهر هستیم.
او با اشاره به اینکه خوشبختانه روند تصادفات در منطقه رو به کاهش است افزود: منطقه ۱۹ در طی شش ماه نخست سال یکی از معدود مناطقی بود که با اجرای اقدامات نسبت به سال گذشته در کاهش تصادفات گام موفقی برداشته است.ضمن اینکه با اجرای طرح ایجاد دسترسی بزرگراه شهید کاظمی به آزادگان شرق  نقش موثری در افزایش ایمنی این محدوده ایفا کرده است.
شهردار منطقه اجرای طرح آشکار سازی موانع در بزرگراه ها را یکی دیگر از طرح های موفق در کاهش تصادفات عنوان کرد و گفت: این طرح در قالب عملیات رنگ آمیزی جداول و نیوجرسی، پایه تابلو های ترافیکی، هدایت مسیر و نصب شبرنگ در معابر شهری و سایر موارد انجام شده است.
براساس این گزارش کنترل و پیشگیری از سرقت تجهیزات ترافیکی در بزرگراه آزادگان، تکمیل نیوجرسی های محور صالح آباد و بزرگراه شهید هاشمی، نصب نیوجرسی در خیابان های میعاد، میثاق، بزرگراه شهید تندگویان و بلوار شقایق و سایر از موارد مورد بررسی در این نشست بود.

منبع خبر