کاهش سرعت به ۷۰ کیلومتر در ساعت در باند تندرو رینگ میانی شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از امور ارتباطات سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: به درخواست پلیس راهور سرعت مجاز در باند تندرو رینگ میانی شهر از ۸۰ کیلومتر در ساعت به ۷۰ کیلومتر در ساعت کاهش یافت. […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از امور ارتباطات سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: به درخواست پلیس راهور سرعت مجاز در باند تندرو رینگ میانی شهر از ۸۰ کیلومتر در ساعت به ۷۰ کیلومتر در ساعت کاهش یافت.

علی خلیل‌وند بیان کرد: به درخواست پلیس راهور سرعت مجاز در باند تندرو رینگ میانی شهر از ۸۰ کیلومتر در ساعت به ۷۰ کیلومتر در ساعت کاهش یافت.

وی گفت: با توجه اعلام پلیس مبنی بر وقوع بیشترین تعداد تصادفات در این محدوده به علت سرعت بالا، این عملیات در راستای آرام سازی و جلوگیری از وقوع حادثه در رینگ میانی شهر انجام شده است.

خلیل وند خاطر نشان کرد: از رانندگان محترم انتظار می رود با عمل به قانون و رعایت سرعت مجاز، سفری ایمن داشته و از وقوع خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیر برای خود و شهروندان جلوگیری نمایند.