کسب رضایت شهروندان در اولویت فعالیت مدیریت شهری

شهردار منطقه ۲۲ گفت: اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری کسب رضایت شهروندان است و تلاش می‌شود این رضایتمندی در این دوره از مدیریت شهری محقق شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحید رضا محمدی طی بازدید صبحگاهی در ۱۳ فروردین ( روز طبیعت) از تفرجگاه های این محدوده اظهار کرد: وجود بوستان های جنگلی چیتگر، لتمان […]

شهردار منطقه ۲۲ گفت: اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری کسب رضایت شهروندان است و تلاش می‌شود این رضایتمندی در این دوره از مدیریت شهری محقق شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحید رضا محمدی طی بازدید صبحگاهی در ۱۳ فروردین ( روز طبیعت) از تفرجگاه های این محدوده اظهار کرد: وجود بوستان های جنگلی چیتگر، لتمان کن، آبشار البرز، جوانمردان، دریاچه شهدای خلیج فارس و مجموعه ورزشی آزادی در منطقه ۲۲ موجب شده تا این منطقه به عنوان قطب گردشگری تهران معروف شود و همه روزه این منطقه میزبان هزاران نفر از گردشگران تهرانی و هموطنان مان قرار گیرد.

وی افزود: در روز طبیعت سیل جمعیت قابل توجهی از پایتخت نشینان رهسپار تفرجگاه های این منطقه غربی تهران شده اند که از هفته های گذشته مدیریت شهری برنامه ریزی های مناسبی را با هدف کسب رضایت مندی شهروندان برای این روز به اجرا در آورده است.

محمدی ادامه داد: اولویت فعالیت های مدیریت شهری  کسب رضایت شهروندان است به همین منظور تلاش می شود این رضایت مندی در این دوره از مدیریت شهری محقق شود.

شهردار منطقه ۲۲ که در بین شهروندان تهرانی در تفرجگاه های غرب تهران حضور داشت خاطرنشان کرد: در صحبتی که با شهروندان داشتیم آنها از ارائه خدمات شهرداری در بوستان ها و حفظ و نگهداشت تفرجگاه ها رضایت داشتند و تلاش می کنیم این رضایت مندی ادامه دار باشد.

گفتنی است؛ شهردار منطقه۲۲ به همراه مدیران شهری در بوستان جنگلی چیتگر به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بوستان با مساحت ۸۷۳ هکتار و پر جمعیت ترین مجموعه های گردشگری پایتخت در روز طبیعت حضور دارند تا از نزدیک شاهد ارائه خدمات مدیریت شهری به  صدها هزار نفر از شهروندان تهرانی و هموطنان در این مجموعه باشند.

منبع خبر