معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه۲۲ خبرداد ؛

کسب مقام نمونه شهرداری منطقه۲۲ تهران در ایده‌های رفاهی

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه۲۲ از کسب مقام نمونه شهرداری منطقه۲۲ در نشر و پیاده سازی ایده‌های رفاهی برای کارکنان خبرداد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ پروین عامری مهاباد معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه با اعلام این خبر گفت: طی ارزشیابی […]

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه۲۲ از کسب مقام نمونه شهرداری منطقه۲۲ در نشر و پیاده سازی ایده‌های رفاهی برای کارکنان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ پروین عامری مهاباد معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه با اعلام این خبر گفت: طی ارزشیابی اداره کل رفاه تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران منطقه۲۲ عنوان منطقه نمونه در نشر و پیاده سازی ایده‌های رفاهی برای کارکنان را کسب کرده است.

وی افزود: در این دوره از مدیریت شهری توجه ویژه ای به موضوع خدمات رفاهی برای کارکنان و خانواده کارکنان در دستور کار قرار گرفته است که اداره رفاه منطقه نیز طرح های گوناگوني را در این راستا به اجرا در آورده است.

عامری ادامه داد: در خصوص طرح خرسند ساز ویژه خدمات رفاهی برای کارکنان نیز اقدامات مختلفی در معرفی این طرح از سوی اداره رفاه صورت گرفته است تا همکاران از خدمات ارائه شده به نحو مطلوبی برخوردار شوند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: برنامه های مختلفی نیز در سال جاری برای رفاه حال کارکنان از سوی اداره رفاه منطقه به اجرا در خواهد آمد.