کلنگ تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه علی زده شد

شهردار بندرعباس گفت: امروز کلنگ تفرجگاه ۲/۵ هکتاری در کوهستان پنجه علی زده شد که امیدواریم در یکسال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین_هرمزگان- مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در آیین کلنگ زنی تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه علی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس  و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار شد ،در جمع خبرنگاران گفت: امروز پروژه ی  تفرجگاه ۲/۵هکتاری در کوهستان پنجه علی با اعتبار بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان ،کلنگ آن بر زمین زده شد.

شهردار بندرعباس به مساحت این تفرجگاه اشاره کرد و بیان کرد: مساحت این تفرجگاه حدود ۲۵۰۰۰ متر مربع است که پیش بینی شده است تا یکسال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

نوبانی به فضای خوب این مکان نیز اشاره داشت و افزود: این پارک دارای آبراه ها و آبنمای موزیکال با طرحی جدید و خاص است و همچنین فضای سبز بسیار زیبایی نیز دارد.

شهردار بندرعباس به راه اندازی بازارچه های صنایع دستی کرد در این پارک اشاره کرد و در ادامه گفت: در کنار این تفرجگاه قرار است بازارچه ای مخصوص صنایع دستی و گردشگری ایجاد شود که مردم بتوانند از این بازارچه نیازهای خود را نیز تأمین کنند.

وی در ادامه به زمین ورزشی در این مکان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: قرار است در این مکان زمین ورزشی فوتبال و والیبال در نظر گرفته شده است و پیست دوچرخه سواری نیز در این مکان تعریف شده است و همچنین زمین بازی کودک نیز در این طرح دیده شده است.

شهردار بندرعباس به استقبال خوب مردم این منطقه از پروژه های کوهستان پارک پنجه علی اشاره کرد و افزود: استقبال مردم از پروژه ها در کوهستان پنجه علی خوب بوده است و امیدوارم با بتوانیم با بهره برداری از این پروژه های خوبی که در این منطقه کلنگ آن زده شده است تقدیم مردم خوب این خطه کنیم.