کمبود امکانات و تجهیزات آواربرداری در محل حادثه آبادان وجود ندارد

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: برای عملیات آواربرداری حادثه متروپل آبادان کمبود امکانات و تجهیزاتی وجود ندارد. مهدی جمالی‌نژاد پنجشنبه ضمن تسلیت بابت درگذشت تعدادی از شهروندان آبادانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل اظهار داشت:حادثه ریزش برج ۱۱ طبقه متروپل برای هر ایرانی سخت و ناراحت کننده است. وی افزود:پس از وقوع حادثه […]

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: برای عملیات آواربرداری حادثه متروپل آبادان کمبود امکانات و تجهیزاتی وجود ندارد.

مهدی جمالی‌نژاد پنجشنبه ضمن تسلیت بابت درگذشت تعدادی از شهروندان آبادانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل اظهار داشت:حادثه ریزش برج ۱۱ طبقه متروپل برای هر ایرانی سخت و ناراحت کننده است.

وی افزود:پس از وقوع حادثه و کمبود امکانات در منطقه از چندین شهرداری از شهرستان‌ها و استان‌های همجوار به عنوان معین امکانات و تجهیزات مورد نیاز به آبادان ارسال  شد.

کمبود امکانات و تجهیزات آواربرداری در محل حادثه آبادان وجود ندارد

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: همچنین ‌۲ تیم حرفه‌ای آتش نشانی از تهران روز دوم حادثه تیم‌های عملیاتی از استان‌های اصفهان، شیراز، ایلام و شهرستانهای ماهشهر، اهواز، خرمشهر، شادگان با تمامی تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حجم آوار در این حادثه بسیار بالاست که باعث کندی کار شده اما همه تلاش ما بیرون کشاندن افراد زیر آوار است.

جمالی‌نژاد گفت: هیچ کمبودی از لحاظ امکانات و تجهیزات لجستیکی برای آواربرداری ساختمان متروپل آبادان وجود ندارد و بسیاری از مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف استان خوزستان تجهیزات خود را به میدان آورده اند.

بخشی از برج ۲ قلوی متروپل آبادان دوم خرداد ماه فرو ریخت.

این حادثه تاکنون باعث مرگ ۱۸ نفر و مصدوم شدن ۳۷ نفر شده است.

منبع خبر