کمیسیون ماده پنج ویژه شهر کاشان بعد از ۱۳ ماه برگزار شد

شهردار کاشان با بیان اینکه یکی از کمیسیون‌های مهم وابسته به شهرداری و موضوع ساخت و ساز کمیسیون ماده پنج است، اظهار داشت: طرح این مساله با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با همراهی و پیگیری فرماندار و شورای اسلامی شهر بعد از ۱۳ ماه، ویژه دیار نخستین‌ها برگزار شد. به گزارش خبرگزاری […]

شهردار کاشان با بیان اینکه یکی از کمیسیون‌های مهم وابسته به شهرداری و موضوع ساخت و ساز کمیسیون ماده پنج است، اظهار داشت: طرح این مساله با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با همراهی و پیگیری فرماندار و شورای اسلامی شهر بعد از ۱۳ ماه، ویژه دیار نخستین‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های شکور” بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان، کیومرث محمدپور گفت: در کمیسیون ماده پنج ۴۱ پرونده بصورت اختصاصی مطرح و لایه‌های ارسالی از طریق شهرداری کاشان رسیدگی و بررسی می‌شود.

شهردار کاشان اذعان داشت: در این جلسه برای بعضی از تغییر کاربری‌ها، افزایش ارتفاع یا آزادسازی معابر اصلی و بارگذاری آنها بحث و تبادل نظر شد و امید است با موضوعات مطروحه ثمرات خوبی برای شهرمان رقم بخورد.

محمدپور، ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری جلسه کمیسیون ماده پنج ویژه شهرستان کاشان افزود: مقرر شد تا پایان امسال تعداد ۴ جلسه برای بهبود و پیگیری پرونده‌هایی که در سال قبل و طی دو سال اخیر لایحه‌هایش به کمیسیون فرستاده شده و در آن بررسی خواهد شد، نتیجه و ثمرات مطلوبی را برای دیار نخستین‌ها داشته باشد.

گفتنی است ماده ۵ بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی شهری و تغییرات آنها در هر استان که به‌وسیله کمیسیونی به ریاست استاندار و به عضویت رئیس انجمن شهرستان، شهردار، نمایندگان وزارت فرهنگ و هنر و آبادانی و مسکن و نماینده مهندس مشاور تهیه ‌کننده طرح انجام‌می‌شود.