کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری: نگاه مدیریت شهری به جذب بخش خصوصی معطوف است

   به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از امور ارتباطات سازمان سرمایه گذاری، نشست بررسی فرصت های سرمایه گذاری با حضور  کهوازی رییس سازمان، سید پرویز حسینی قائم مقام شهردار و آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی برگزار شد. کهوازی رییس سازمان […]

کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری: نگاه مدیریت شهری به جذب بخش خصوصی معطوف است

   به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از امور ارتباطات سازمان سرمایه گذاری، نشست بررسی فرصت های سرمایه گذاری با حضور  کهوازی رییس سازمان، سید پرویز حسینی قائم مقام شهردار و آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی برگزار شد.

کهوازی رییس سازمان ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه فرصت های شاخص سرمایه گذاری شهر، از جمله پروژه بزرگ  پارک  شهربازی بررسی شد  و  نحوه اجرای پروژه و زمان بهره برداری فاز  اول این  پروژه مورد ارزیابی قرار گرفت.

رییس سازمان سرمایه گذاری با تاکید ایجاد فضای مناسب جذب سرمایه و مشارکت بخش خصوصی  در شهر افزود: از مهمترین وظایف مدیران و برنامه ریزان شهری فراهم کردن شرایط جذب سرمایه گذاران است که در همین راستا شرایط مناسب برای حضور سرمایه گذاران با تجربه در شهر اهواز مهیا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: توسعه و احداث  فضاهای  تفریحی، گردشگری مثل شهربازی  در شهر علاوه بر رونق اقتصادی و اشتغال زایی، سبب جذب توریست و گردشگر خواهد شد.

کهوازی با بیان این مطلب که نگاه مدیریت شهری  به سمت سرمایه گذاری و جذب بخش خصوصی معطوف است عنوان کرد:ایجاد فضاهای جذاب گردشگری تفریحی از جمله شهربازی جدید  در شهر با استفاده از مدرن و بروز میتواند ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را نیز در پی داشته باشد.

رییس سازمان مشارکت ها و سرمایه گذاری در پایان  ضمن دعوت مجدد از سرمایه گذاران و بخش خصوصی یادآوری  کرد: مکان یابی و ارزیابی ساخت شهربازی جدید اهواز در زمینی به مساحت ۳۰هکتار به پایان رسیده است و انشاا…  به زودی وارد فاز اول اجرای این پروژه خواهیم شد.