شهر گرمدره مهیای برگزاری انتخابات می شود

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره دکتر دادخواه شهردار گرمدره در نشست با مسوولان و مدیران واحد های شهرداری با اشاره انتخابات پیش رو و وظایف شهرداری و دیگر مدیران شهری اظهار کرد: از همه همکارانم در واحدهای مختلف شهرداری میخواهم با ایجاد هماهنگی های لازم تلاش کنند با مهیا […]

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره دکتر دادخواه شهردار گرمدره در نشست با مسوولان و مدیران واحد های شهرداری با اشاره انتخابات پیش رو و وظایف شهرداری و دیگر مدیران شهری اظهار کرد: از همه همکارانم در واحدهای مختلف شهرداری میخواهم با ایجاد هماهنگی های لازم تلاش کنند با مهیا کردن‌ فضای شهری مناسب انتخابات خوبی پیش رو داشته باشیم.

  
دادخواه با بیان این که در آستانه انتخابات قرار گرفته ایم بنابراین مواد قانونی و نحوه تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی در سطح شهر اطلاع رسانی شود تصریح کرد: فضاهایی برای تبلیغات کاندیداها در نقاط مختلف شهر پیش بینی شده تا این عزیزان بتوانند تبلیغات خود را در محل های از پیش تعیین شده و در زمان قانونی  انجام دهند.
وی ادامه داد: از کاندیداها و هوادارانشان می خواهیم از الصاق پوستر در فضای غیر مکانی که در نظر گرفته شده  خودداری کنند.


شهردار گرمدره گفت: بنرهایی از فرمایشات مقام‌معظم رهبری و حضرت امام خمینی ره برای تشویق و ترغیب شهروندان برای حضور پرشور در انتخابات پیش‌رو در سطح شهر نصب شود.


دادخواه در بخشی دیگر از این جلسه با اشاره به پروژه های عمرانی شهرداری بیان کرد: هماهنگی لازم بین واحدها برای پروژه های عمرانی بیش از گذشته ایجاد و دنبال شود.


وی با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه هایی که در دست اقدام است  از 
مسوولان واحدهای شهرداری خواست از پیشرفت کار پروژه ها گزارش های لازم را ارایه دهند.


این مسوول در آخر اظهار  کرد: به منظور کاهش هزینه ها و صرفه و صلاح شهرداری حدالامکان از امکانات و موجودی های شهرداری و از نیروهای تحت اختیار شهرداری  در پروژه ها استفاده تا از تحمیل هزینه ها جلوگیری شود.