گروه مهندسی آی کن و ارایه خدمات به بیش از ۴۰۰ شهرداری در حوزه فناوری

یزدانی مدیر فروش گروه مهندسی آی کن در سومین نمایشگاه شهر هوشمند به  بلدیه آنلاین گفت: ۲۱  سال است در حوزه فناوری فعالیت داریم و به بیش از ۴۰۰ شهرداری در کشور خدمات خود را ارایه میدهیم. به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین ، یزدانی افزود : آی کن (آینده کاوان کهکشان نرم فزار) با ساختاری پایدار […]

یزدانی مدیر فروش گروه مهندسی آی کن در سومین نمایشگاه شهر هوشمند به  بلدیه آنلاین گفت: ۲۱  سال است در حوزه فناوری فعالیت داریم و به بیش از ۴۰۰ شهرداری در کشور خدمات خود را ارایه میدهیم.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین ، یزدانی افزود : آی کن (آینده کاوان کهکشان نرم فزار) با ساختاری پایدار و قوی‌تر از همیشه امروز با افتخار راهکار جامع خود را بر اساس نیاز هر یک از مشتریان به عنوان یک راهکار در جهت برنامه ریزی و بهینه سازی سازمان ارائه می‌دهد. گروه مهندسی آی کن با برنامه‌ریزی دقیق در واحد تولید و ارائه خدمات پشتیبانی خود به صورت حضوری، تلفنی و از راه‌ درو، همه مشتریان خود را در گروهی به نام مشتریان طلایی قرار داده است. از نظر ما مشتریان بالاترین جایگاه را در سازمان داشته و تقویت هر کدام از دپارتمان‌های داخلی بر همین اساس صورت گرفته است.

مدیر فروش گروه مهندسی آی کن در ادامه گفت: می‌کوشیم تا هر لحظه ارتباط خود را با مشتریان محکم‌تر کرده و همواره آماده پاسخگویی به درخواست‌های سازمانی آنها هستیم. گروه مهندسی آی کن پیشرو در ارائه راهکارهای جامع هم اکنون آماده انتقال تجربیات دو دهه فعالیت خود در سازمان‌های بزرگ است و در این راستا می‌توانیم برای رسیدن به یک سازمان بهینه در کنار شما باشیم. آی کن فعل توانستن را در سایه تلاش و کوشش شبانه‌روزی میسر می‌داند.

به گفته یزدانی، ارائه گذرگاهی ارتباطی بین نرم‌افزارها و سرویس‌های سازمانی و فراسازمانی با نام یکپارچه‌ساز IIF آی‌کن که مشکل نرم‌افزارهای جزیره‌ای را مرتفع نموده است که با توجه به معماری استاندارد و زیرساخت سرویس‌گرای محصول، سازمان ها را در جهت نیل به معماری سرویس‌گرا و استاندارد همراهی می‌کند.

منبع خبر