گشایش پردیس جدید سینمایی با ۸۰۰ صندلی در مشهد

همزمان با دومین روز از نوزدهمین دوره از جشنواره فیلم فجر مشهد، پردیس جدید سینمایی «پارک بازار» با شش سالن و ظرفیت ۸۰۰ صندلی افتتاح شد. به گزارش شنبه شب ایرنا، شهردار منطقه پنج مشهد در حاشیه بهره برداری از این پردیس سینمایی با اعلام این خبر گفت: پردیس سینمایی پارک بازار با توجه به […]

همزمان با دومین روز از نوزدهمین دوره از جشنواره فیلم فجر مشهد، پردیس جدید سینمایی «پارک بازار» با شش سالن و ظرفیت ۸۰۰ صندلی افتتاح شد.

به گزارش شنبه شب ایرنا، شهردار منطقه پنج مشهد در حاشیه بهره برداری از این پردیس سینمایی با اعلام این خبر گفت: پردیس سینمایی پارک بازار با توجه به ضرورت توسعه فضاهای فرهنگی در بولوار شهید مفتح افتتاح شده است.

علی شیرمحمدی افزود: این پروژه سینمایی با همکاری مشترک شهرداری و بخش خصوصی طی مدت سه سال ساخته شده و سه هزار و ۴۰۰ متر فضا، ۶ سالن و ۸۰۰ صندلی دارد.

وی بیان کرد: پردیس سینمایی پارک بازار، شنبه ۱۶ آبان با اکران فیلم های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر فعالیت خود را آغاز کرد و در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ دو فیلم «بدون قرار قبلی» و «بیرو» از سری فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد را به نمایش گذاشت.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد که از ۱۵ بهمن آغاز شده تا بیست و دوم این ماه  در هشت پردیس سینمایی مشهد ادامه خواهد داشت.

منبع خبر