یعقوب هوشیار: روزشمار دومین تقاطع غیر همسطح اتوبان ولایت تبریز نصب می‌شود

شهردار تبریز از نصب تابلوی روزشمار در دومین تقاطع غیر همسطح اتوبان ولایت خبر داد. یعقوب هوشیار در جلسه با پیمانکار پروژه اتوبان ولایت، ضمن بررسی آخرین وضعیت این پروژه، از نصب روزشمار در آن خبر داد. هوشیار اظهار کرد: با توجه به اهمیت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام بخصوص پروژه‌های مربوط به مسیرگشائی، […]

شهردار تبریز از نصب تابلوی روزشمار در دومین تقاطع غیر همسطح اتوبان ولایت خبر داد.

یعقوب هوشیار در جلسه با پیمانکار پروژه اتوبان ولایت، ضمن بررسی آخرین وضعیت این پروژه، از نصب روزشمار در آن خبر داد.

هوشیار اظهار کرد: با توجه به اهمیت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام بخصوص پروژه‌های مربوط به مسیرگشائی، تلاش می‌کنیم تا دومین تقاطع موجود در پروژه‌ اتوبان ولایت در مدت زمان مشخصی به اتمام برسد.

وی ادامه داد: بر این اساس به زودی تابلوی روزشمار اتمام این تقاطع غیرهمسطح در محل پروژه نصب می‌شود.

هوشیار عنوان کرد: بر اساس برنامه زمانبندی، این تقاطع غیرهمسطح در ایام الله دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

اتوبان ولایت ۹ کیلومتر طول دارد که فاز اول آن شامل تقاطع غیر همسطح حضرت ولی عصر (عج) و دوربرگردان پاسداران به نصر است که به بهره‌برداری رسید. دومین تقاطع غیرهمسطح فاز اول اتوبان ولایت نیز که بزرگترین پل بتنی تبریز است، به زودی روزشمار آن نصب و در دهه فجر افتتاح می‌شود.

همزمان با اجرای دومین تقاطع غیرهمسطح، علمیات عمرانی فاز دوم اتوبان ولایت نیز در حال اجراست. با بهره‌برداری از دومین تقاطع، فاز اول پروژه به اتمام می‌رسد.

منبع خبر