یک معبر به نام سازمان همکاری‌های اقتصادی «اکو» نام‌گذاری می‌شود

سخنگوی شهرداری تهران گفت: به زودی کمیسیون نام‌گذاری معابر شورای شهر تهران، نام‌گذاری یک معبر پایتخت به نام سازمان همکاری اقتصادی را بررسی می‌کند. عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری اجلاس سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در پایتخت گفت: کمتر از یک ماه آینده اعضای سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو در تهران گرد هم […]

سخنگوی شهرداری تهران گفت: به زودی کمیسیون نام‌گذاری معابر شورای شهر تهران، نام‌گذاری یک معبر پایتخت به نام سازمان همکاری اقتصادی را بررسی می‌کند.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری اجلاس سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در پایتخت گفت: کمتر از یک ماه آینده اعضای سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو در تهران گرد هم می‌آیند تا دور جدیدی از رایزنی‌ها در زمینه ظرفیت‌های اقتصادی اعضای این سازمان انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه روابط اقتصادی و تجاری با اولویت همسایگان افزود: آنچه کادر مدیریتی شهر تهران در این میان بر عهده دارد، فراهم آوردن شرایط مطلوب میزبانی تهران به عنوان محل ستاد و برگزاری جلسات این سازمان بین‌المللی است.

محمدخانی ابراز امیدواری کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، کمیسیون نام‌گذاری معابر شورای شهر تشکیل جلسه می‌دهد و نام‌گذاری یکی از معابر شاخص تهران به نام سازمان همکاری اقتصادی تصمیم‌گیری و اجرایی خواهد شد. ۶ دهه قبل، ایران، ترکیه و پاکستان شکل‌گیری سازمان همکاری اقتصادی را در دستور کار قرار دادند و سازمان مذکور اکنون ۱۰ عضو همسایه و همجوار ایران را شامل شده است.

منبع خبر