ده کیلومتر پیاده‌روسازی در منطقه۲۲ تا پایان سال اجرا می‌شود

شهردار منطقه۲۲ از اجرای عملیات پیاده رو سازی در مساحت ۱۰ کیلومتر تا پایان سال جاری در محلات این منطقه تازه تاسیس پایتخت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار کرد: اجرای عملیات پیاده رو سازی جهت رفاه حال بیشتر شهروندان بی وقفه از سوی تیم های اجرایی در محلات […]

شهردار منطقه۲۲ از اجرای عملیات پیاده رو سازی در مساحت ۱۰ کیلومتر تا پایان سال جاری در محلات این منطقه تازه تاسیس پایتخت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار کرد: اجرای عملیات پیاده رو سازی جهت رفاه حال بیشتر شهروندان بی وقفه از سوی تیم های اجرایی در محلات گوناگون صورت می گیرد.

وی افزود: پیاده رو سازی در منطقه ۲۲ به دو دسته تقسیم شده است، یک بخشی در معابر تازه تاسیس و یک بخش در معابر قدیمی که نیازمند مرمت و نوسازی پیاده روها است.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر احداث پیاده رو خیابان حدادی به طول ۳۰۰ متر و مساحت ۱۲۰۰ متر مربع کمتر از ۲ ماه انجام شده است.

شهردار منطقه۲۲ تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ کیلومتر عملیات پیاده روسازی با رعایت ضوابط ترددی توان یابان به اجرا در آمده است که پیش‌بینی می شود تا آخر سال جاری بالغ بر ۱۰ کیلومتر پیاده رو سازی به اجرا در آید.

منبع خبر