۲۷۱ کارگاه ساختمانی متخلف در شهر اصفهان تعطیل شدند

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح کلان‌شهر اصفهان گفت: طی سه ماه نخست سال جاری ۲۰۷۶ اخطار صادر و ۲۷۱ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است. روح‌الله ابوطالبی اظهار کرد: طی سه ماه نخست سال جاری، برای رفع و […]

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح کلان‌شهر اصفهان گفت: طی سه ماه نخست سال جاری ۲۰۷۶ اخطار صادر و ۲۷۱ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.
روح‌الله ابوطالبی اظهار کرد: طی سه ماه نخست سال جاری، برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۵۶۸۶ تذکر و ۱۳۶۱ اخطار صادر و تخلف ۵۱۷۱ متصدی صنفی رفع شده است.
وی افزود: ۱۲۲۰ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز صادر و ۴۷۳ مورد نیز در بهار ۱۴۰۲ رفع تخلف شده است.
وی با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال جاری جهت جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر ۱۵۷ اخطاریه صادر و ۴۷ دستگاه از این خودروها جمع‌آوری شده اند، گفت: در این مدت ۶۲۲ دست‌فروش و ۵۴۹ نفر متکدی نیز ساماندهی شدند.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان همچنین با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال جاری، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۹۶ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۱۵۸ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۸۸۵ ساختمان، تبدیل وضعیت ۲۷۱ ساختمان و فعالیت ۳۹۴۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.
ابوطالبی ادامه داد: در مدت ذکر شده، در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۴۸ رأی قضائی و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۱۸۵ رأی اجرا شده است.
وی افزود: بهار ۱۴۰۲ در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۳۱۶ رأی در این کلان‌شهر اجرا شده است.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی اظهار کرد: در این زمینه ۲۰۷۶ اخطار صادر و ۲۷۱ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

 

 

منبع: http://www.imna.ir/news/669379/