۶۰ نهال به یاد ۶۰ نفر کاشته شد/تولد درختی کارکنان شهرداری منطقه ۷ و آذر ماهی‌ها در پارک یاس

مراسم کاشت نهال به مناسبت تولد کارکنان شهرداری منطقه ۷ و آذر ماهی‌ها در پارک یاس با حضور پرشور شهروندان و علاقمندان به حوزه فضای سبز شهری برگزار شد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره ارتباطات منطقه ۷ شهرداری اهواز؛ صبح امروز پنجشنبه شانزدهم آذر ماه مراسم کاشت […]

۶۰ نهال به یاد ۶۰ نفر غرس شد/تولد درختی کارکنان شهرداری منطقه ۷ و آذر ماهی‌ها در پارک یاس

مراسم کاشت نهال به مناسبت تولد کارکنان شهرداری منطقه ۷ و آذر ماهی‌ها در پارک یاس با حضور پرشور شهروندان و علاقمندان به حوزه فضای سبز شهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره ارتباطات منطقه ۷ شهرداری اهواز؛ صبح امروز پنجشنبه شانزدهم آذر ماه مراسم کاشت نهال و جشن تولد درختی کارکنان شهرداری منطقه ۷ به همراه شهروندان متولد آذر ماه در پارک یاس واقع در کوی رمضان برگزار شد.بر پایه این گزارش، این مراسم از سوی اداره ارتباطات منطقه ۷ شهرداری اهواز و با همکاری انجمن مهرورزان زمین پاک و پویش چهارشنبه‌های کارونی در پارک یاس کوی رمضان برگزار شده است.

این برنامه با هدف رفاه حال کارکنان شهرداری منطقه ۷ و همچنین شهروندان متولد آذر ماه که روزهای گذشته در این پویش ثبت نام کرده‌اند، برگزار شد.

حفظ و نگهداری از فضای سبز، آشنایی با نحوه کاشت نهال و گیاهان، ترغیب شهروندان و کارکنان مجموعه شهرداری منطقه ۷ به کاشت نهال از دیگر اهداف این برنامه عنوان شده است.

گفتنی است در این جشن تولد درختی برای هر یک از افراد متولد آذر ماه که در روزهای گذشته جهت شرکت در این برنامه ثبت نام کرده بودند یک نهال در غرس شد که در مجموع ۶۰ نهال از سوی متولدین آذر ماه به زمین هدیه داده شد.