پرنیان : ۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر صدرا اضافه شد

طی مراسمی با حضور مسئولان شهری، تعداد ۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا افزوده شد.  شهردار صدرا پنج‌شنبه  اول دی در آیین بزرگداشت هفته حمل و نقل و اضافه شدن ۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی صدرا بیان کرد: یکی از زیرساخت‌های توسعه پایدار، توسعه حمل و نقل […]

طی مراسمی با حضور مسئولان شهری، تعداد ۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا افزوده شد.

 شهردار صدرا پنج‌شنبه  اول دی در آیین بزرگداشت هفته حمل و نقل و اضافه شدن ۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی صدرا بیان کرد: یکی از زیرساخت‌های توسعه پایدار، توسعه حمل و نقل عمومی در راستای تسهیل تردد شهروندان و خدمت رسانی به عموم مردم است.

پرنیان گفت: مخاطب حوزه حمل نقل درون شهری تقریبا قشر ضعیف جامعه است و این موضوع مسئولیتی فراتر از بعد اجرایی و قانونی برای مجموعه مدیریت شهری از لحاظ عرفی، وجدانی و اجتماعی ایجاد می‌کند.

او ادامه داد: در همین راستا با تایید شورای اسلامی در سالهای گذشته مبنا را بر نوسازی و افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی قرار داده و تعداد اتوبوس‌های شهری  به ۱۵ دستگاه افزایش یافت.

پرنیان گفت: امسال با یک سیاست انقلابی در شورا و شهرداری توانستیم از سهمیه اتوبوس‌های یارانه‌ای و مساعدت دولت ۱۳ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه ون درون شهری را تامین کنیم، همچنین تعداد ۳ دستگاه اتوبوس دیگر نیز از طریق سهمیه آزاد خریداری خواهد شد تا جمع اتوبوس‌های خریداری شده تا پایان سال به ۱۶ اتوبوس افزایش یابد که از این تعداد تاکنون ۷ دستگاه تحویل شهرداری شده و مابغی نیز طی ماه‌های آینده تحویل خواهد شد.

رئیس شورای شهر صدرا نیز با تبریک روز حمل و نقل بر فعالین این حوزه گفت: یکی از مسائلی که در بودجه بندی سال ۱۴۰۰ مورد توجه شورا قرار گرفت مسائل مربوط به حمل و نقل و تامین ماشین آلات عمرانی بوده و در همین راستا با برنامه ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، حمایت استاندار فارس و نمایندگان مجلس از سهمیه اتوبوس‌های یارانه‌ای ۱۳ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه ون درون شهری به شهر صدرا اختصاص یافت.

عزیزی افزود: با توجه به توسعه و تکمیل ناوگاون حمل و نقل عمومی انتظار می‌رود مجموعه شهرداری و شهردار محترم با ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و بروزرسانی مسیرهای تردد اتوبوس و ون، اقداماتی برای بهبود و ارتقای خدمات رسانی و رضایت شهروندان انجام دهند، تا تمام شهروندان صدرا در نقاطی همچون انتهای فاز یک و فاز دو بتوانند به راحتی تردد کنند.

در ادامه محمدی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای صدرا هم گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا در مسیر خدمت رسانی به شهروندان صدرا ، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در کنار خرید ماشین آلات عمرانی را در اولویت برنامه‌ها قرار دادند و با مصوبات خوب این حوزه شاهد اتفاقات بزرگی هستیم که نقطه آغازی برای پیشبرد اهداف بزرگتر در مسیر توسعه پایدار شهر صدراست.

منبع خبر