تعاملات با کنسولگری‌های باید در جهت تامین منافع دو جانبه باشد

شهردار بندرعباس گفت:تعاملات با کنسولگری‌های باید در جهت تامین منافع دو جانبه باشد و از این طریق می شود روابط فرهنگی تجاری و اقتصادی شهرها را در کشورها  افزایش داد. مهدی نوبانی  در نشست  با بریک سادیکوف، کنسول قزاقستان در بندرعباس، ضمن معرفی ظرفیت های اقتصادی تجاری فرهنگی و گردشگری شهر بندرعباس، افزود: رشد توسعه بندرعباس […]

شهردار بندرعباس گفت:تعاملات با کنسولگری‌های باید در جهت تامین منافع دو جانبه باشد و از این طریق می شود روابط فرهنگی تجاری و اقتصادی شهرها را در کشورها  افزایش داد.

مهدی نوبانی  در نشست  با بریک سادیکوف، کنسول قزاقستان در بندرعباس، ضمن معرفی ظرفیت های اقتصادی تجاری فرهنگی و گردشگری شهر بندرعباس، افزود: رشد توسعه بندرعباس با ورود سرمایه گذاران شتاب بیشتری خواهد گرفت و این قابلیت و پتانسیل در یک شهر بندری وجود دارد که در همه حوزه ها بتوان سرمایه گذاری کرد.

نوبانی بیان کرد: تعاملات با کنسولگری‌های باید در جهت تامین منافع دو جانبه باشد و از این طریق می شود روابط فرهنگی تجاری و اقتصادی شهرها را در کشورها  افزایش داد.

وی افزود: حجم بالای مبادلات تجاری و اقتصادی در بنادر شهید رجایی و باهنر در منطقه و شهر بندرعباس شکل می گیرد و بنادر هرمزگان نقش بسزایی در تقویت کریدور شمال جنوب دارند.

این مقام مسول تصریح کرد: هدفمندی در برقراری ارتباطات بسیار حائز اهمیت است و بر همین اساس مجموعه شهرداری اماده هر گونه همکاری و همیاری است.

در پایان سعید شعبان نماینده وزارت امور خارجه در بندرعباس ضمن تشکر از شهردار و مجموعه امور بین الملل شهرداری برای اقدام و گام نخست پیشنهاد خواهر خواندگی شهر بندرعباس با یکی از شهرهای قزاقستان را مطرح نمود که مورد استقبال کنسول قرار گرفت.

منبع خبر