حوادث مشهد شبیه به یک بازی برای بدنام کردن این شهر و برخی شخصیت‌ها بود

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در بیانیه‌ای با اشاره به حواشی بازی فوتبال ایران و لبنان تأکید کرد: فروش بلیط برای حضور بانوان و عدم مدیریت مناسب جهت ورود آنان به ورزشگاه بیشتر شبیه به یک بازی برای بدنام کردن شهر مشهد و برخی شخصیت‌هایی است که همیشه بر ایجاد زیرساخت‌ها و حضور زنان در عرصه‌های ورزشی تأکید کرده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در بیانیه‌ای با محکومیت حواشی بازی فوتبال ایران و لبنان در شهر مشهد، خواستار برخورد با عاملان این حواشی شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشهدالرضا این روزها میزبان تیم ملی ایران و لبنان جهت انجام آخرین بازی دور مقدماتی جام جهانی فوتبال بود. فرصت میزبانی که می‌توانست با یک مدیریت صحیح و منسجم به یک افتخار بزرگ تبدیل شود، اما با سوء‌مدیریت‌ تعدادی از مسئولین تبدیل به یک اتفاق غم‌بار شد و کام بسیاری از هموطنان‌مان را تلخ کرد.

اولا؛ نداشتن برنامه‌ریزی مناسب در زمان فروش بلیط‌های الکترونیک توسط مسئولین ذی ربط و همچنین سوءمدیریت آنان در رابطه با عدم تخصیص ظرفیت مناسب جهت حضور همه دوست‌داران ورزش ملی، مسئله‌ای بود که از یک فرصت جهت همدلی و همراهی مردم، یک تهدید ساخت!

ثانیا؛ علی‌رغم بی‌تدبیری در رابطه با فروش و اختصاص بلیط‌های این دیدار، در جریان ورود و خروج به ورزشگاه امام رضا(ع) نیز بی‌حرمتی‌هایی به وقوع پیوست که به هیچ وجه در شأن ایران و ایرانی نبوده و خوراک رسانه‌های بیگانه را فراهم کرده است. 

ثالثا؛ فروش بلیط برای حضور بانوان و عدم مدیریت مناسب جهت ورود آنان به ورزشگاه برای تماشای این دیدار بیشتر شبیه به یک بازی برای بدنام کردن شهر مشهد و شخصیت‌هایی است که همیشه تاکید خود را بر ایجاد زیرساخت‌ها و حضور زنان در عرصه‌های ملی و ورزشی پیشتر اعلام کرده‌اند. 

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تا مشخص شدن مقصرین این واقعه و بررسی کوتاهی آنان توسط مراجع ذی‌ربط این مسئله را پیگیری نموده و همچنین این بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت را محکوم کرده و خواستار برخورد شدید با مدیرانی است که این‌گونه با آبروی کشور و مردم بازی و در رویدادهای بزرگ ملی فرصت‌سوزی می‌نمایند.

انتهای پیام/


منبع خبر : خبرگزاری فارس