روحیه بسیجی در مدیران وکارکنان نقش بسزایی در رفع مشکلات مردم دارد

بندرعباس – معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: وجود روحیه بسیجی در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی نقش بسزایی در رفع مشکلات مردم دارد. به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی ظهر چهارشنبه در همایش بزرگ بسیجیان خدمتگزار استان که با حضور رئیس سازمان بسیج کارکنان کشور، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) و مدیران دستگاه […]

بندرعباس – معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: وجود روحیه بسیجی در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی نقش بسزایی در رفع مشکلات مردم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی ظهر چهارشنبه در همایش بزرگ بسیجیان خدمتگزار استان که با حضور رئیس سازمان بسیج کارکنان کشور، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) و مدیران دستگاه های اجرایی استان با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه بسیج در رشد، توسعه و اعتلای کشور،عنوان کرد: بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی که با فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ تشکیل گردید نقش بارزی در رشد و اعتلای کشور داشته است.

وی افزود: بسیج در بدو پیروزی انقلاب با خدمات گسترده خود زمینه ساز تامین امنیت کشور و خدمات رسانی به اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق محروم و دور افتاده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: بسیج در هشت سال دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود با اهدا شهدای بسیار به یادگار گذاشت و با رشادت سایر نیروی های مسلح اجازه ندادند دشمن حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف نماید.

کامرانی، تصریح کرد: بسیج در سازندگی کشور و رفع غبار محرومیت از اقصی نقاط کشور از ابتدای انقلاب تاکنون اقدامات گسترده ای انجام داده است و در این زمینه نقش بارزی داشته است. تامین امنیت،مقابله با ناامنی ها، رسیدگی به محرومان، اجرای طرح های عمرانی واقتصادی از دیگر خدمات بسیج به کشور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: بسیج در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح نقش بسزایی در حفظ ارزش های انقلاب داشته است. کارکنان بسیجی دستگاه های اجرایی رسالت خطیری در رفع و پیگیری مشکلات مردم در دستگاه های اجرایی دارند.

کامرانی، اظهار داشت: وجود روحیه بسیجی و جهادی در آحاد مسئولان و مدیران زمینه ساز رفع مشکلات مردم کشور و استان است. بسیج به عنوان بزرگترین سازمان و تشکل مردم پایه در همه عرصها ی فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی و مخاطرات طبیعی مانند سیل و زلزله ها در کنار مردم و در غم و شاد های انها شریک بوده است.