گام بزرگ شورای شهر شهرکرد در دقایق آخر؛ تسویه حساب شهرداری با بانک شهر

شهرداران آنلاین/ رئیسی‌ در سیصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورا با اشاره به اقدامات شورای پنجم اظهارداشت: در چهارسال عمر شورا اقدامات خوبی در سطح شهر  توسط مجموعه مدیریت شهری انجام شد و در پایان دوره پنجم شاهد اقدامات منسجم‌تری هستیم.   وی افزود: تسویه حساب تسهیلات شهرداری با بانک شهر انجام شد […]

شهرداران آنلاین/ رئیسی‌ در سیصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورا با اشاره به اقدامات شورای پنجم اظهارداشت: در چهارسال عمر شورا اقدامات خوبی در سطح شهر  توسط مجموعه مدیریت شهری انجام شد و در پایان دوره پنجم شاهد اقدامات منسجم‌تری هستیم.
 
وی افزود: تسویه حساب تسهیلات شهرداری با بانک شهر انجام شد و برج دوقلو باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.
 
رئیس‌ شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به راه‌اندازی کارخانه بازیافت بیان کرد: جلسات متعددی در راستای راه‌اندازی شهرک بازیافت برگزار شد اما تاکنون دستگاه‌ها و تجهیزات مربوطه نصب نشده است.
 
رئیسی با اشاره به ساماندهی دستفروشان تصریح کرد: شهرداری باید در راستای ساماندهی و مدیریت دستفروشان اقدامات لازم را انجام دهد تا در این شرایط کرونا دستفروشان هم دچار ضرر اقتصادی نشوند.
 
بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی و مدیریت دستفروشان اقدامات و تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد چراکه هدف مدیریت شهری این است که کسب و کار این قشر از جامعه به خطر نیفتد بنابراین تمام نهادهای مربوطه باید همکاری لازم را داشته باشند.