ساماندهی سرعتکاه‌های سطح شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: نصب سرعتکاه ها در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان انجام شد تا شهروندان با امنیت بیشتری از این مسیرها تردد کنند و از تصادفات احتمالی جلوگیری شود. محمدحسین واحدیان امروز _پنجشنبه بیست وششم آبان ماه_ در بازدید از واحد مدیریت حمل ونقل و ترافیک شهرداری با بیان اینکه هوشمندسازی تقاطع ها به منظور […]

شهردار شهرکرد گفت: نصب سرعتکاه ها در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان انجام شد تا شهروندان با امنیت بیشتری از این مسیرها تردد کنند و از تصادفات احتمالی جلوگیری شود.
محمدحسین واحدیان امروز _پنجشنبه بیست وششم آبان ماه_ در بازدید از واحد مدیریت حمل ونقل و ترافیک شهرداری با بیان اینکه هوشمندسازی تقاطع ها به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک یکی از نیازهای شهر است که باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: در حال حاضر هفت تقاطع شهر هوشمند شده است، اما باید نسبت به اختصاص بودجه از محل منابع داخلی، هوشمندسازی تقاطع ها، خرید تجهیزات و دوربین های نظارتی در چهارراه ها اقدام کرد.
وی با اشاره به مطالبات مردمی درخصوص ساماندهی سرعت کاه ها، افزود: سرعتکاه ها باید مطابق نیازسنجی ها و با هماهنگی پلیس راهور در راستای ایمن سازی مسیرها و آرام سازی سرعت وسایل نقلیه، ساماندهی شود.
شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: نصب سرعتکاه ها در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان انجام شد تا شهروندان با امنیت بیشتری از این مسیرها تردد کنند و از تصادفات احتمالی جلوگیری شود.
واحدیان گفت: تأمین پارکینگ های عمومی به منظور کاهش بار ترافیک و احداث تقاطع های غیرهمسطح از اقداماتی است که باید در دستور کار واحد ترافیک شهرداری قرار بگیرد.
وی افزود: یکی از وظایف شهرداری رسیدگی به مطالبات شهروندان و تحقق عدالت اجتماعی در توزیع امکانات و زیرساخت های شهری است.

منبع خبر