آماده هرگونه همکاری در جهت بهره برداری از بیمارستان های فردیس هستیم

شهردار فردیس گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه های مختلف، مدیریت شهری فردیس همکاری لازم را با دستگاه های مربوطه داشته و دارد و تمام تلاش خود را در جهت اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی شهر به کار خواهد گرفت. محمدرضا آژیر در خصوص بازدید امروز استاندار البرز از پروژه […]

شهردار فردیس گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه های مختلف، مدیریت شهری فردیس همکاری لازم را با دستگاه های مربوطه داشته و دارد و تمام تلاش خود را در جهت اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی شهر به کار خواهد گرفت.

محمدرضا آژیر در خصوص بازدید امروز استاندار البرز از پروژه های عمرانی مختلف در فردیس، اظهار کرد: طی بازدید میدانی و بررسی روند اجرای پروژه های بیمارستان دولتی و بیمارستان های خصوصی آرین و به آفرین در فردیس، دستوراتی در جهت تسهیل و تسریع برای رفع موانع و معضلات پروژه ها از سوی استاندار محترم به همه دستگاه ها از جمله شهرداری فردیس ابلاغ شد.

وی یادآور شد: شهرداری فردیس در راستای تسهیل در اجرای پروژه بیمارستان و تامین زیرساخت های درمانی برای سلامت مردم، تا کنون نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص بیمارستان دولتی فردیس و سازندگان بیمارستان های خصوصی در این شهر داشته و این همکاری را با شرایط مطلوب تری ادامه می دهد.‌

شهردار فردیس بازدید از پروژه ۴۹۵ واحدی مسکن ملی را از دیگر محورهای بازدید استاندار البرز برشمرد و گفت: این املاک مربوط به اراضی دریانیه است که با توجه به تداخل و تعارض ثبتی پروژه قرار است جلسه ای متشکل از مدیران ادارات کل ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان و شهرداری فردیس در دفتر استاندار البرز برگزار و راهکارهای رفع موانع موجود بررسی شود.

وی اضافه کرد: شهرداری فردیس همکاری لازم را با پروژه مسکن ملی خواهد داشت و در صورت رفع مشکلات ثبتی و ارائه اسناد مربوطه، صدور سند برای پروژه فوق ممکن خواهد بود.

آژیر در ادامه از بازدید استاندار البرز از پروژه کنارگذر شرقی، بلوار کشتارگاه (نیایش) خبرداد و گفت: طی این بازدید اتصال بلوار نیایش به همت جنوبی و هزینه های آن در محور شرقی که در محدوده شهر اندیشه قرارگرفته، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع خبر