اتمام عملیات زیباسازی و نورپردازی هواکش‌های میدان آزادی

شهرداران آنلاین/سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با اجرای تقاطع غیرهمسطح آزادی، ۱۳ هواکش این پل در خیابان استقلال در منطقه سه شهری قرار گرفت، به آغاز عملیات زیباسازی هواکش‌ها از اواخر سال گذشته اشاره کرد. وی گفت: هواکش‌ها با ترکیب شیشه و فلز با خطوط نستعلیق و نورپردازی، زیباسازی شدند و عملیات کف […]

شهرداران آنلاین/سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با اجرای تقاطع غیرهمسطح آزادی، ۱۳ هواکش این پل در خیابان استقلال در منطقه سه شهری قرار گرفت، به آغاز عملیات زیباسازی هواکش‌ها از اواخر سال گذشته اشاره کرد.

وی گفت: هواکش‌ها با ترکیب شیشه و فلز با خطوط نستعلیق و نورپردازی، زیباسازی شدند و عملیات کف سازی اطراف آنها نیز انجام شده است.

شهردار منطقه سه کرمان هدف از این اقدامات را زیباسازی منظر شهری و جان دادن به سازه‌های بتنی با شیشه و فلز و نورپردازی عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تداوم عملیات نورپردازی بدنه پل شهید بادپا به همت این معاونت خبر داد.

حسینی اظهار کرد: در ادامه این طرح با همت و همراهی معاون حمل و نقل و امورزیربنایی شهرداری، زیباسازی ورودی شهرکرمان از سمت بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی تا پل شهید بادپا که توسط مشاور در حال طراحی است، در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد با کمک مشاور طرح‌های متفاوت اما زیبا و جدیدی برای زیباسازی پل‌های سطح منطقه اجرا کنیم، اولویت بعدی را پل باقدرت اعلام کرد.