اجرای پروژه جدول‌گذاری و سنگ‌فرش بلوار شهید کلهری قم/تکمیل پروژه تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: پروژه جدول‌گذاری و اجرای سنگ‌فرش در بلوار شهید کلهری در حال اجراست و تا پایان اسفندماه سال جاری تکمیل و به پایان می‌رسد. رضا رحیمی از اجرای عملیات جدول‌گذاری و سنگ‌فرش بلوار شهید کلهری […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: پروژه جدول‌گذاری و اجرای سنگ‌فرش در بلوار شهید کلهری در حال اجراست و تا پایان اسفندماه سال جاری تکمیل و به پایان می‌رسد.

رضا رحیمی از اجرای عملیات جدول‌گذاری و سنگ‌فرش بلوار شهید کلهری خبر داد و اظهار کرد: پروژه جدول‌گذاری و اجرای سنگ‌فرش در بلوار شهید کلهری، مسیر خیابان شاهرودی تا بلوار شهید کبیری اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو هزار و ۵۰۰ مترمربع جدول‌گذاری با ارزش اعتبار ۵۵ میلیارد ریال و هزار و ۳۰۰ مترمربع سنگ‌فرش با ارزش اعتبار ۱۴ میلیارد ریال در بلوار شهید کلهری در حال اجراست.

به گفته مدیر منطقه پنج شهرداری قم، فرسودگی و از بین رفتن جداول قدیمی، عدم شیب مناسب، هدایت آب‌های سطحی، مشکلات پل‌های بتنی و اصلاح هندسی ورودی برخی کوچه‌ها از دلایل فنی و اجرایی در این پروژه بوده است.

رحیمی با اشاره به زمان بهره‌برداری از پروژه تصریح کرد: ۹۰ درصد از پروژه جدول‌گذاری و ۵۰ درصد از پروژه سنگ‌فرش بلوار شهید کلهری انجام شده و تا پایان اسفندماه سال جاری پروژه تکمیل و به پایان خواهد رسید.

منبع خبر