اجرای کامل سیاست‌های شورای شهر؛ راهبرد اصلی شهرداری مشهد در دوره ششم

شهردار مشهد مقدس گفت: شهرداری، به عنوان مجری سیاست‌های شورای شهر، تمامی ریل‌گذاری‌ها و تاکیدات این مجموعه را تمام و کمال اجرایی می‌کند و این مهم، راهبرد اصلی شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری است. سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس در جلسه کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر، با تاکید بر اینکه رسیدگی به حاشیه شهر و […]

شهردار مشهد مقدس گفت: شهرداری، به عنوان مجری سیاست‌های شورای شهر، تمامی ریل‌گذاری‌ها و تاکیدات این مجموعه را تمام و کمال اجرایی می‌کند و این مهم، راهبرد اصلی شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری است.

سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس در جلسه کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر، با تاکید بر اینکه رسیدگی به حاشیه شهر و تلاش در جهت ارتقاء سطح کیفی این پهنه‌ها، از تعهدات شهرداری به شورای شهر است، اظهارکرد: رسالت و وظیفه سازمانی شهرداری، تحقق سیاست‌های شورای اسلامی شهر است و در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه توجه به حاشیه شهر، وعده اعضای شورای شهر به مردم شریف مشهدالرضا(ع) بوده و با شهروندان مشهدی در این خصوص عهد بسته است، گفت: شهرداری، به عنوان مجری سیاست‌های شورای شهر، تمامی ریل‌گذاری‌ها و تاکیدات این مجموعه را تمام و کمال اجرایی می‌کند و این مهم، راهبرد اصلی شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری است.

شهردار مشهد مقدس با بیان اینکه سیاست مدیریت شهری در این دوره، افزایش شیب خدمات به حاشیه شهر است، افزود: تجلی این نگاه و رویکرد را در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری شاهد هستیم؛ در این بودجه حدود ۳۸ از اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر اختصاص یافت و درصدد تحقق ۱۰۰ درصدی این ردیف‌ها هستیم.

منبع خبر