اجرای ۱۷ پروژه توسعه محله‌ای در منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اجرای ۱۷ پروژه توسعه محله ای در این محدوده از غرب تهران گفت: در نظر داریم تا پایان سال جاری تمامی این پروژه‌ها مورد بهره برداری قرار گیرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۱۷ پروژه منطقه ۴۳ […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اجرای ۱۷ پروژه توسعه محله ای در این محدوده از غرب تهران گفت: در نظر داریم تا پایان سال جاری تمامی این پروژه‌ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۱۷ پروژه منطقه ۴۳ درصد است، که ۹ پروژه فعال، ۶ پروژه در حال برگزاری مناقصه و ۲ پروژه اتمام یافته است.

وی افزود: تامین روشنایی بوستان ها، آبیاری فضای سبز، اصلاح هندسی معابر محلات، ساماندهی فضای بی دفاع شهری، رفع گره ترافیکی پروژه دو گاز و عملیات بهسازی آسفالت از جمله پروژه های توسعه محله ای در این منطقه است که هر یک از این پروژه ها در محلات منطقه به اجرا در خواهد آمد.

حاجوی ادامه داد: باتوجه به اینکه شورای اسلامی شهر تهران نگاه ویژه ای به توسعه محلات پایتخت دارند، به همین منظور در تلاش هستیم تا پایان سال جاری تمامی پروژه های تعریف شده توسعه محله ای به اتمام رسد.

شهردار منطقه تصریح کرد: بخشی از اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای منطقه به پروژه های توسعه محله ای اختصاص یافته که شامل ۱۷ پروژه است.

منبع خبر