اجرای ۳۰ فرش گل در قبله تهران

 شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: به‌منظور آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار و زیباسازی منظر شهری ۳۰ فرش گل با گونه‌های متنوع در میادین، بزرگراه‌ها و فضاهای سبز شهری اجرا شد. محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به آماده سازی قبله تهران در آستانه نوروز اظهار داشت: در آستانه سال نو و با […]

 شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: به‌منظور آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار و زیباسازی منظر شهری ۳۰ فرش گل با گونه‌های متنوع در میادین، بزرگراه‌ها و فضاهای سبز شهری اجرا شد.

محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به آماده سازی قبله تهران در آستانه نوروز اظهار داشت: در آستانه سال نو و با هدف آماده‌سازی محلات برای استقبال از نوروز، بهبود کیفیت نگهداشت شهر با اجرای بازپیرایی، زیباسازی، ساماندهی و پاکسازی و بهسازی منظر شهری برای ارتقاء نشاط و شادابی بین شهروندان انجام می‌شود.

اجرای 30 فرش گل در قبله تهران / 280 کمک معیشتی به بانوان سرپرست خانوار شهر ری اهدا شد

وی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار، از سوی حوزه معاونت خدمات شهری و عوامل اجرایی نواحی هفت گانه منطقه از ۱۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال جدید ادامه دارد، افزود: به‌منظور آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار و زیباسازی منظر شهری ۳۰ فرش گل با گونه‌های متنوع و ۱۵ هزار پیاز لاله رنگین و کاشت ۵۰ هزار گل شب بو، کالانکوآ و سینره در میادین، بزرگراه‌ها و فضاهای سبز شهری و توزیع ۲۱ هزار اصله نهال اجرا شد.

شهردار منطقه ۲۰ در ادامه گفت: به‌منظور فضاسازی نوروزی، ۵ مورد المان نوروزی، ۴ مورد سفره هفت سین و ۳۰ عدد تخم مرغ نوروزی در نقاط مهم منطقه نصب می‌شود.

ناظم رضوی اجرای رنگ‌آمیزی جداول، بهسازی المان‌های شهری، آذین‌بندی با ریسه‌های نوری و پارچه‌ای، شستشو و پاکسازی جداره‌های شهری، حذف زوائد فیزیکی، نصب پرچم‌های اهتزاز، اجرای نقاشی دیواری و نماسازی و زیباسازی مقبره شهدای گمنام را از جمله اقدامات برای زیباسازی معابر شهری و ایجاد نشاط در فضاهای عمومی عنوان کرد.

وی افزود: اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی، احداث غرفه تره‌بار در محله نفر آباد، لایروبی و رسوب برداری کانال‌های درجه یک،۲ و ۳، لایروبی و رسوب برداری حوضچه‌های زباله گیر و مخزن ۶۰۰ مترمکعبی صالح‌آباد از جمله اقدامات در دست اجرا ویژه استقبال از بهار ۱۴۰۱ است.

منبع خبر