اخبار ناحیه های شهرداری منطقه 22 تهران

 به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛  شهردار ناحیه سه منطقه ۲۲درخصوص ساخت جایگاه مخزن در شهرک الهیه غرب خبر داد.  محمد شاهین خواه با اعلام این خبر گفت: نصب زیرمخزنی و ساخت جایگاه مخزن با هدف حفاظت از مخازن و نیز پیشگیری از رهاسازی مخازن […]

 به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛  شهردار ناحیه سه منطقه ۲۲درخصوص ساخت جایگاه مخزن در شهرک الهیه غرب خبر داد.  محمد شاهین خواه با اعلام این خبر گفت: نصب زیرمخزنی و ساخت جایگاه مخزن با هدف حفاظت از مخازن و نیز پیشگیری از رهاسازی مخازن در معابر انجام می شود.  وی در ادامه مطالب خود بیان داشت: ساخت جایگاه مخزن بنا به درخواست شهروندان و باتوجه به ضرورت در خیابان سبلان سوم احداث شد.

 به همت اداره خدمات شهری این ناحیه ، تسطیح و پاکسازی زمینهای بایر محدوده انجام شد.  محسن زرین شهردار ناحیه چهار در این باره گفت: واحد خدمات شهری این ناحیه در خصوص ارتقای سطح پاکیزگی شهر، بهبود وضعیت نظافت و توجه ویژه به اثر گذاری سیمای بصری محله سرو آزاد بر شهروندان نسبت به تسطیح زمین بایر در محدوده حاشیه بزرگراه خرازی اقدام نموده است  وی ادامه داد: امید است بتوانیم با اجرای عملیات و طرح های خدمات شهری از جمله عملیات پاکسازی و تسطیح در جهت رضایت ساکنین محله گامی برداریم.

بختیاری شهردار ناحیه ۶ از نصب علائم ترافیکی در معابر سطح ناحیه ۶ خبر داد.  بختیاری بیان کرد: بازدید کارشناسان اداره ترافیک ناحیه از معابر به صورت مستمر در حال انجام است. او ادامه داد: در همین راستا به منظور هدایت صحیح رانندگان، جلوگیری از ازدحام خودروها، تسهیل و ایمنی در تردد وسایل نقلیه، ورودی های معابر این علائم نصب گردیده است.