ارائه خدمات افزون تر به شهروندان در سایه همدلی و تعامل با شورای اسلامی شهر

شهردار ساری با بیان اینکه تعامل و همدلی با شورای اسلامی شهر رمز موفقیت در توسعه شهری است، گفت: در سایه این همدلی می‌توان به موفقیت‌های افزون‌تری در سال جدید دست پیدا کرد. جواد طالبی در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۱ شهرداری ساری که هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با حضور معاونان شهردار، […]

شهردار ساری با بیان اینکه تعامل و همدلی با شورای اسلامی شهر رمز موفقیت در توسعه شهری است، گفت: در سایه این همدلی می‌توان به موفقیت‌های افزون‌تری در سال جدید دست پیدا کرد.

جواد طالبی در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۱ شهرداری ساری که هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با حضور معاونان شهردار، مشاوران شهردار، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌های تابعه و مدیران مجموعه شهرداری برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از زحمات مجموعه شهرداری به ‌واسطه کسب درآمد و تحقق بودجه پیش‌بینی‌شده قدردانی کرد و اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ در آرامشی توأم با مدیریت، انسجام و اتحاد با هدف خدمات‌رسانی به شهروندان به پایان رسید و تلاش می‌کنیم این موفقیت در سایه اتحاد و همدلی و تعامل با اعضای شورای شهر در سال جاری ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه در سال جاری تمامی پروژه‌های شهرداری با پیوست سیما و منظر تعریف ‌شده است، ادامه داد: تحقق این موضوع را سرفصل ورود به میزبانی اکو ۲۰۲۲ است و اگر ظاهر شهر زیبا و جذاب باشد به مردم و مسافرانی که وارد شهر می‌شوند آرامش می‌دهد.

شهردار ساری همچنین به دیگر موضوعات مربوط به حوزه شهرداری از جمله پیگیری ساخت پردیس سینمایی، ایجاد درآمد پایدار، تعیین و تکلیف ساخت اسکلت بازار ترکمن‌ها و طرح سه گنبدان، تعیین مدیر پروژه برای پروژه‌های در دست اقدام اشاره کرد و از مدیران شهرداری ساری خواست تا با برنامه‌ریزی مناسب در جهت پیگیری و حل مسائل مطروحه اقدام اساسی انجام دهند.

منبع خبر