افتتاح زیرساخت‌های تفرجگاه مسگرآباد در منطقه ۱۵ تهران

زیرساخت‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی تفرجگاه مسگرآباد در جنوب شرق تهران آماده شده است و در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود. به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر با اعلام این خبر گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر […]

زیرساخت‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی تفرجگاه مسگرآباد در جنوب شرق تهران آماده شده است و در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر با اعلام این خبر گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و با احداث ۲ سرویس بهداشتی و یک دفتر فضای سبز،  انجام آسفالت معابر،  نصب مخازن بتنی و زیر ساخت های آبرسانی،  کاشت و توسعه فضای سبز و نصب ۵۰  پایه روشنایی تفرجگاه مسگرآباد آماده بهره برداری شده است.

به گفته او؛ ۹ پروژه حوزه خدمات شهری و محیط زیستی در این ایام با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال تحویل شهروندان ولایی و مومن جنوب شرق تهران خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به احداث بزرگراه شهید نحفی رستگار و نخاله برداری های انجام شده در بزرگراه های این منطقه ادامه داد: دراین راستا، توسعه فضای سبز طی یک سال گذشته انجام شده و به مساحت ۱۲ هکتار افزایش یافته است.

صباغ در ادامه به احداث نیروگاه خورشیدی در تفرجگاه مسگرآباد و بازسازی آبگرمکن های خورشیدی سایر بوستان ها اشاره کرد و افزود: صفحه خورشیدی با ظرفیت تولید برق ۱.۵  کیلو وات در مسگرآباد قرار گرفته است.

شهردار منطقه درباره سایر پروژه های این حوزه گفت: بهسازی کفپوش بوستانها به مساحت هزار مترمربع،  تجهیز بوستانها به ۱۱۹ ست ورزشی و کودکان و مبلمان پارکی و تامین روشنایی آنها با نصب ۲۹ پایه چراغ برق،  ۲ هزار و ۷۰۰ متر اجرای عملیات جدول گذاری و بازسازی و مناسب سازی معابر و بوستان ها به مساحت ۴ هزار و ۱۰۰ متر به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

منبع خبر