اقدامات روبنایی و زیربنایی در مشهد بازخورد فرا استانی و فراکشوری دارد

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید کمالدین میرجعفریان، امروز در مراسم افتتاح پایانه و پارکینگ باغ موزه دفاع مقدس که با حضور شهردار مشهد و تعدادی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد، افزود: با تلاش هایی که از سوی دستگاه های مختلف استان از جمله شهرداری مشهد انجام شده روز به […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید کمالدین میرجعفریان، امروز در مراسم افتتاح پایانه و پارکینگ باغ موزه دفاع مقدس که با حضور شهردار مشهد و تعدادی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد، افزود: با تلاش هایی که از سوی دستگاه های مختلف استان از جمله شهرداری مشهد انجام شده روز به روز پازل پروژه باغ موزه دفاع مقدس کامل تر می شود.
وی اضافه کرد: امیدوارم با روحیه جهادی و پیگیری که دستگاه های مربوطه از جمله شهرداری مشهد دارند درآینده نزدیک شاهد بهره برداری از باغ موزه ای زیبا برای یادآوری ارزش ها وآثار دفاع مقدس باشیم.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: شهرمشهد، سالانه پذیرای تعداد زیادی زائر از سراسر کشور وحتی جهان است، لذا هر اقدامی زیربنایی یا رونمایی در این شهر انجام شود یک بازخورد فرا استانی و کشوری خواهد داشت.
میرجعفریان با اشاره به اقدامات شهرداری مشهد در اجرای پروژه های مختلف از جمله مشارکت در احداث باغ موزه دفاع مقدس، گفت: جا دارد از تلاش های صادقانه شهردار و شورای شهر مشهد تشکر کنم و از دستگاه های مختلف نیز می خواهیم تا با شهرداری و اداره کل حفظ ونشر ارزش ها و آثار دفاع مقدس برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس همکاری لازم را داشته باشند.
افتتاح پارکینگ باغ موزه، اولین قدم در راستای بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس
سردارحسنیعلی یوسف علی زاده، مدیرکل بنیاد حفظ ونشر ارزشها و آثار دفاع مقدس خراسان رضوی نیز در این مراسم با تقدیر از همکاری های شهرداری و شورای شهر مشهد در احداث باغ موزه دفاع مقدسف اظهارکرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و امضاء تفاهم نامه ای میان بنیاد و شهرداری مشهد بنا است اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به احداث و تکمیل مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس اختصاص داده شود.
وی اضافه کرد: از معاونت عمران شهرداری مشهد که محوریت این کار را برعهده دارند و همچنین شهردار مشهد که امروز با افتتاح پارکینگ باغ موزه اولین قدم را برداشتند تشکر می کنیم و امیدواریم طبق برنامه ریزی های انجام شده با همکاری شهرداری، بخشی از باغ موزه را به عنوان دومین قدم تا پایان شهریور امسال همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسانیم .
وی ادامه داد: گام بلند بعدی ما احداث مرکز همایش ها و سالن آمفی تئاتر مجموعه باغ موزه دفاع مقدس است که عملیات اجرایی آن را امسال آغاز خواهیم کرد.