اقدامات شهرداری منطقه ۴ برای مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات ۱۴۰۰

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، فرهاد ذبیحی با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از این اقدامات، نصب حدود بیش از هزار عدد بنر و پوستر با هدف افزایش مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات در سطح معابر، ایستگاه های اتوبوس، بوستان ها، مساجد و مجتمع های تجاری و … بوده است. وی […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، فرهاد ذبیحی با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از این اقدامات، نصب حدود بیش از هزار عدد بنر و پوستر با هدف افزایش مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات در سطح معابر، ایستگاه های اتوبوس، بوستان ها، مساجد و مجتمع های تجاری و … بوده است.

وی افزود: به منظور ایجاد فضای مناسب برای نصب تبلیغات انتخاباتی ۳۲ سازه موقت جهت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری منطقه چهار بیان کرد: در همین راستا ایستگاه های حماسه حضور با هدف گفت و گو پیرامون انتخابات با مشارکت شورای اجتماعی محلات منطقه چهار و تشکل های مردمی در راستای افزایش شور انتخاباتی و حضور حداکثری، در ۶ مکان در سطح منطقه در نظر گرفته شده است .

شایان ذکر است این ایستگاه ها در تقاطع مجلسی، چهارراه برق، نبوت ۲۴، بازار فردوسی و … در دو نوبت صبح و عصر فعالیت خواهند داشت.