اولین سرای محله شهر بابل به بهره برداری خواهد رسید

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل مهندس کیانی شهردار بابل از این پروژه بعنوان یک کار جدید نام برد و گفت: پروژه سرای محله واقع در کتی غربی ازجمله پروژه‌ هایی است که دریک یا دو شهر مازندران اجرایی شده است.   وی افزود: احداث این ساختمان با کمک اعتبارات اداره کل مسکن و […]

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل مهندس کیانی شهردار بابل از این پروژه بعنوان یک کار جدید نام برد و گفت:
پروژه سرای محله واقع در کتی غربی ازجمله پروژه‌ هایی است که دریک یا دو شهر مازندران اجرایی شده است.
 
وی افزود: احداث این ساختمان با کمک اعتبارات اداره کل مسکن و شهرسازی استان انجام شده و محوطه‌سازی، دیوارکشی و نصب نرده‌های آن توسط شهرداری بابل انجام شد.
 
شهردار بابل مساحت فضا و محوطه سازی را حدود ۶۵۰ مترمربع ذکر کرد و گفت: این فضاسازی شامل پیاده رو و فضای پارکینگ و محوطه اداری می باشد که شهرداری کارهای آن را انجام داد و در حال حاضر برابر برنامه زمان بندی آماده بهره برداری می باشد.
 
مهندس کیانی گسترش مشارکت و حضور شهروندان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، و همچنین افزایش اعتماد و ارتباط متقابل بین شهرداری و ساکنین محل را از  اهداف سرای محله خوانده واعلام نمودند که این پروژه در روزهای آتی با حضور استاندار معزز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.