بازدید فرماندار و شهردار شهریار از پروژه مسکن طرح اقدام ملی در شهرک شاهد

شهردان صدف/طاهری فرماندار شهریار ضمن بازدید از پروژه مسکن طرح اقدام ملی در شهرک شاهد شهریار بر لزوم هماهنگی کامل وزارت راه و شهرسازی با مجموعه شهرستان و تامین سرانه‌های مختلف شهری تاکید کرد. به گزارش واحد خبر واطلاع رسانی مدیریت ارتباطات به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهریار: طاهری فرماندار شهریار به همراه کاویانی […]

شهردان صدف/طاهری فرماندار شهریار ضمن بازدید از پروژه مسکن طرح اقدام ملی در شهرک شاهد شهریار بر لزوم هماهنگی کامل وزارت راه و شهرسازی با مجموعه شهرستان و تامین سرانه‌های مختلف شهری تاکید کرد.

به گزارش واحد خبر واطلاع رسانی مدیریت ارتباطات به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهریار: طاهری فرماندار شهریار به همراه کاویانی شهردار شهریار از محل پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شهرک شاهد شهریار بازدید کرد.

نورالله طاهری فرماندار شهریار در این بازدید اظهار کرد: بایستی هماهنگی لازم میان وزارت راه و شهرسازی، پیمانکار و شهرداری شهریار برای تکمیل پروژه صورت گیرد.

وی افزود: در خصوص مشکل تامین سرانه‌ها نیز این خواسته و مطالبه فرمانداری و مجموعه شهرستان است که بایستی نقاط آن به درستی دیده شود تا در ساخت آن در کنار یکدیگر به پیش برویم.

فرماندار شهریار بیان داشت: ساخت این پروژه در شهرستان امر مطلوبی است به شرطی که با هماهنگی کامل میان دستگاهی به پیش برود تا از مشکلات آینده به پیش برود.