با موافقت وزیر کشور، شهرداری بجنورد از درجه ۱۰ به درجه ۱۱ ارتقا یافت

در سفر وزیر کشور به استان، حمیدی شهردار بجنورد موضوع ارتقا درجه شهرداری بجنورد از ۱۰ به ۱۱ را مطرح کرد که  با طی شدن فرایند امروز به طور رسمی درجه شهرداری بجنورد به ۱۱ یعنی  یک درجه کمتر از کلان شهرها ابلاغ شد. جواد حمیدی شهردار بجنورد در این باره گفت : یکی از تأثیرات […]

در سفر وزیر کشور به استان، حمیدی شهردار بجنورد موضوع ارتقا درجه شهرداری بجنورد از ۱۰ به ۱۱ را مطرح کرد که  با طی شدن فرایند امروز به طور رسمی درجه شهرداری بجنورد به ۱۱ یعنی  یک درجه کمتر از کلان شهرها ابلاغ شد.

جواد حمیدی شهردار بجنورد در این باره گفت : یکی از تأثیرات ارتقای درجه در حوزه افزایش بدنه سیستم نیروی شهرداری، افزایش کارشناسان و افزایش اداره‌ها و واحدها و همچنین افزایش تعداد معاونت‌ها دیده خواهد شد. بدون شک هر چه تعداد واحدها و کارشناسان و نیروهای زبده شهرداری بیشتر شود، این موضوع باعث ارائه خدمات بهتر در بدنه شهرمان خواهد شد و مردم خدمات را بهتر لمس خواهند کرد.

وی افزود : ارتقای درجه شهرداری در حقوق و مزایای پرسنل شهرداری تأثیر مستقیم دارد و علاوه بر این در جذب اعتبارات ملی و استانی، جذب ماشین‌آلات سنگین خصوصاً ماشین‌آلات آتش‌نشانی و تجهیزات و ادوات سنگین آتش‌نشانی، کمک اعتباری پروژه‌های ملی مثل طرح پسماند و موارد مشابه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

منبع خبر