بخش عمده بودجه شهرداری مشکات کاشان صرف کاهش شکاف بافت قدیم و جدید می‌شود

شهردار مشکات کاشان با اشاره به ابلاغ اعتبار مالی ۱۴۰۱ شهرداری از سوی شورای اسلامی این شهر گفت: بخش عمده این اعتبار صرف کاهش شکاف بافت قدیم و جدید خواهد شد. علی پیراینده با بیان اینکه اولویت‌های بودجه بر روی موضوع‌های عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری است، افزود: اعتبار مالی ۱۴۰۱ شهرداری با سقف […]

شهردار مشکات کاشان با اشاره به ابلاغ اعتبار مالی ۱۴۰۱ شهرداری از سوی شورای اسلامی این شهر گفت: بخش عمده این اعتبار صرف کاهش شکاف بافت قدیم و جدید خواهد شد.

علی پیراینده با بیان اینکه اولویت‌های بودجه بر روی موضوع‌های عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری است، افزود: اعتبار مالی ۱۴۰۱ شهرداری با سقف ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با رویکرد عدالت محوری بین بافت قدیم و جدید تصویب و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: عمده برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری تملک اراضی واقع در طرح تعریض و آسفالت معابر جدید و قدیم شهری است که شورا و شهرداری بر انجام هرچه سریعتر آن اهتمام دارند.

شهردار مشکات اظهار داشت: ساخت مرحله نخست کوه پارک شهر مشکات، لایروبی قنات عبدالله آباد، ساخت معبر دسترسی ورزشگاه مشکات و اجرای طرح های افزایش روشنایی سطح شهر از دیگر موضوعات مورد توجه در اعتبار مالی ۱۴۰۱ شهرداری است.

وی اضافه کرد: بررسی اعتبار مالی از جنبه‌های مختلف مورد اتفاق نظر اعضای شورای شهر بود که می‌توان  به مواردی از جمله انجام برنامه‌های فرهنگی با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید ساکنان، افزایش جاذبه‌های شهری و کاشت گونه‌های سازگار با هوای منطقه در راستای بهبود میانگین فضای سبز شهری اشاره کرد.

شهر مشکات به عنوان دروازه شمالی استان اصفهان با نزدیک به پنج هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

منبع خبر