برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین در شهرداری ناحیه ٣ منطقه ۲۲ تهران

شهرداری ناحیه ٣ مراسم گرامیداشت هفته معلولین را در تاریخ پانزدهم آذرماه در مرکز توانبخشی امید فردا برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، ایرج عظیمی شهردار ناحیه ۳ در این باره گفت:در این مراسم که با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره […]

شهرداری ناحیه ٣ مراسم گرامیداشت هفته معلولین را در تاریخ پانزدهم آذرماه در مرکز توانبخشی امید فردا برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، ایرج عظیمی شهردار ناحیه ۳ در این باره گفت:در این مراسم که با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره امور مراکز بهزیستی استان تهران، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۲، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ برگزار شد و از سرکار خانم دکتر کاوه مدیرمرکز توانبخشی و خانم اصلانی دبیر کانون معلولین منطقه ۲۲ تقدیر و تشکر گردید.

شهردار ناحیه ٣ در پایان گفت:معرفی بخش های مختلف مجموعه به مدعوین، توسط دکتر کاوه انجام گردید و در نهایت بازدید از نمایشگاه آثار هنری، تولیدات و صنایع دستی مددجویان با حضور میهمانان صورت پذیرفت. همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته معلول از کلیه مددجویان و پرسنل خدوم مرکز توانبخشی امید فردا با اهدای گل تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منبع خبر